четверг, 26 ноября 2015 г.

մայրենի

1.  Փակագծերում տրված բայերր պահանջված ձևով qրի´ր:

Հայտնի  Է, որ ամենից շատ Արևմտյան Հնդկաստա

նի Չհրեպունջա  շրջանում Է անձրև գալիս: Սակայն պարզվում Է, որ երկրագնդի վրա մի տեղ կա, որտեղ անհիշելի ժամանակներից անընդհատ անձրևում է (անձրևել): Դա Հարավային Ամերիկայում Է: Անձրևի հեղինակր ջրվեժն Է: Ուժեղ քամին, որը միշտ փչում (փչել) լեռներից, ջրափոշին հարթավայր է տանում (տանել): Այդտեղ  ջրափոշին  խոշոր կաթիլներ է դառնում  (դառնալ) ու որպես անձրև տեղում է (տեղալ):

2. Տրված ածականներից ի՞նչ անել  կամ ի՞նչ լինել հարցին պատասխանող բայեր  կազմի´ր և դրանց մեջ բայ կազմող  մասնիկներն ընդգծի´ր:


Գեղեցիկ, հպարտ,  տգեղ, մեծ, փոքր, չար, չոր, թարմ, խոնավ, սև, բարձր, մանր,
 ճերմակ, դալուկ, ծանր:
Գեղեցիկ լինել , հպարտ լինել , տգեղանալ , մեծանալ , փոքրանալ , չարանալ , չորանալ , թարմ լինել , խոնավ լինել ,  սևանալ , բարձրանալ , մանրանալ , ճերմակ լինել , ծանրանալ:

3.  Տրված արմատներով ի՞նչ անել կամ ի՞նչ լինել հարցին պատասխանող բայեր
կազմի´ր և դրանց մեջ բայ կազմող մասնիկներն ընդգծի´ր:

Նստել , սահել, վազել, կարդալ, խաղալ, տեսնել ,  հագնել , փախնել, սառել, թռչել, կպնել:

4.  Նախադասությունները  լրացրո´ւ (ուղղակի խոսքեր գրի´ր):
Փոքրիկը խնդրեց.
-Հրեշը այստեղ է
-Ինչպես թե՚,-անհանգիստ ասաց իշխանը,-բայց ես ոչինչ չեմ կարող անել:
-այն է որ կարող ես, ուղակի չեք ուզում ,- բողոքեց տղան:
-բայց մենք ինչ պետք է անենք՚ ,-անհանգստացավ պապիկը:
-կռվել ,- շարունակ ասում էր մարդ-մեքենան ,-        :


5. Քո սովորական մեկ օրը նկարագրի՛ր (ամեն ինչ հերթով գրի՛ր, աշխատիր ոչինչ բաց չթողնել: Քեզ ամենաշատը օրվա ո՞ր պահն է դուր գալիս, ո՞ր գործերդ ես սիրով անում, որո՞նք՝ ուղղակի որպես պարտականություն, առօրյայիդ մեջ ի՞նչ կուզես փոխել և այլն):
Ամեն օր ես արթնանում եմ ժամը ութին: Ես լողանում եմ , մաքրում ատամներս , հագնվում թմ , իսկ հետո նաև նախաճաշում:
Հայրիկս ինձ տանում է դպրոց: Դպրոցս ավարտվում է ժամը երկուսին: Դրանից հետո ես գնում եմ տուն:Տանը ես հանգստանում եմ , ճաշում եմ , և գնում եմ պարի: Պարը վերջացնելուց հետո ես վերադառնում եմ տուն և  անում եմ դասերս: Վերջացնելուց հետո ես նայում եմ հեռուստացույց , ճաշում եմ և գնում քնելու:

Комментариев нет:

Отправить комментарий