понедельник, 5 сентября 2016 г.

English

ՈղջույնԵս Լիզա Ֆրանկլինն եմԵս Բրիտանացի եմ և ապրում եմ Սաութհամփթոնում:Ես տասնհինգ տարեկան եմԵս սիրում եմ սպորտԻմ սիրելի հոբբին նկարելն էԵսնաև սիրում եմ լուսանկարել (Ես լուսանկարչական ակումբում եմ դպրոցումև եսհաճույք եմ ստանում հեծանիվ վարելուցԵս սիրում հեռուստացույցով դիտել սպորտ,հատկապես թեննիսԵս իսկապես սիրում եմ Ռաֆաել Նադալին:

Իմ լավագույն ընկերուհին Սոնյան էՄենք շատ ենք լսում երաժշտությունև մենքմիասին հաճախ գնում ենք կինոթատրոնՆրա սիրելի դերասանը Բեն Սթիլլերն էԻմկարծիքով նա շատ զվարճալի էբայց իմ սիրելի դերասանը Ջոննի Դեպպն է:

Ex 10c
Page 17   
1)      Sarah Caroline and Nadia are all 14 years aod. (true)
2)      They dont study lauguages. (false)
3)      All the clube meet after school. (false)
4)      Carolina plays the trombone in the school orchestr. (true)
5)      Sarah is in a sailing club. (true)
6)      The girls parents organise all the achool club. (true)
7)      Ther parents have to pay for the girls to be in a clubs. (false)
8)      There is a photographi club at the school. (false)


Комментариев нет:

Отправить комментарий