среда, 2 декабря 2015 г.

 (02.12.2015, 6-3, 6-4 դասարաններ)
Դասարանում
Գործնական քերականություն
I. Երկու տեքստերը համեմատի´ր և տարբերություններր գտի՛ր:
Ա. Դատավորր երկու մարդու վեճը պիտի  լուծեր: Այդ մարդկանցից մեկն արդար էր, մյուսր՝ մեղավոր: Արդարը խեդճ էր, անպաշտպան ու բերանը փակ: Դրան հակառակմեղավորն ինչ մեղադրանք ասես քարե կարկուտի պես թափում էր արդարի գլխին: Մյուս կողմից՝ գեղեցիկ ու բնական խոսքերով   մեծարում էր դատավորի ազնվությունն ու արդարամտությունը: Դատավորին էլ այդ շողոքորթությունը դուր էր գալիս: Այդ տեսնելով՝ արդարի տղան հորն ասաց.
-  Ա´յ հերդատավորի մասին մի քաղցր խոսք էլ  դո´ւ ասա
- Լավ ասացիր,-ուրախացավ արդարը: Հետո բարձր ձայնով, որպեսզի դատավորը լսի, ավելացրեց.
Դատավորն էշ  չէ,  որդիս, նա լավ գիտե՝ ո´վ է արդար, ո´վ՝ մեղավոր:

ԲԴատավորը  մի արդար և մի մեղավոր  մարդու  վեճ էր լուծումԱրդարը  լուռ  ու խեղճ էր, իսկ մեղավորը  մեղադրանքեր  էր թափում  նրա գլխին և շողոքորթում դատավորինՔանի որ վերջինիս դա դուր էր գալիս, որդու խորհրդով արդարն էլ որոշեց դատավորի մասին  քաղցր խոսք ասել: Եվ բարձր ձայնով, որպեսզի դատավորը լսի, ասաց, որ դատավորը լավ գիտե՝ ո´վ է արդար, ո´վ՝ մեղավոր
Առաջին տեքստում դատավորը սիրում էր գովեստներ լսել իր հասցեին , իսկ արդար  մարդու հայրը հիմար էր: Երկրորդ տեքստում այդպիսի բան չկար:
II.  Տրված հետևություններից ո՞րն Է (որո՞նք ենտեքստին համապատասխանումԸնտրությունդ պատճառաբանի´ր:

Մի տղա սենյակում թռչկոտում ԷրԾունկը սեղանին դիպավ  ու ցավեցՏղան բարկացած ճչաց,

Զզվելի´ սեղան:

Նույն օրը տղայի հայրը նրան խոստացել Էր հետաքրքիր նկարներով ամսագիր բերելբայց մոռացհլ ԷրՈւ տղան լաց եղավՀայրը բարկացած գոռաց.

Զզվելի´ տղա:

Ոչ մեկը չնկատեցթե սեղանն ինչքա՜ն գոհ Էր:

Հետևություններ.

1.    Երբ անմեղ մարդուն մեղադրումնեղացնում ենայդ մեղադրանքն ինչ-որ ձևով վերադառնում Է մեղադրողին:

2.    Ամեն մարդ պիտի իր պարտականությունները կատա­րի՝ աոանց ուրիշներին նեղացնելու:

3.    Մարդու բախտը որ չի բերումբոլորը նրան նեղացնում են ու հետն Էլ հենց նրան են մեղադրումեթե ինչ-որ բան այնպես չի լինում:

4.    Եթե մարդ ինչ-որ մեկի հանդեպ իրեն մեղավոր Է զգումնրա համար այդ մեկի արցունքները հանդուրժելը ավելի դժվար Է:

5.    Մարդը մարդու հհտ երբեմն իրի նման Է վարվում:

6.    Մարդը իրերի հետ էլ պիտի զգույշ վարվիԳուցե նրանք էլ են ցավ զգում անարդար վերաբերմունքից:

7.        Կամակորությունը մարդու ամենավատ գծերից ԷԴրան դիմանալը շատ դժվար է:
Հետևություն համար 1
III. Հետևյալ բառերը գործածելով՝ պատմություն հորինեք։
Պառկել, հագուստ, միմյանց, ճամփա, ամենօրյա, խաբել, հաղթանակ, ճանապարհ, մյուս,  միմիայն։

Լրացուցիչ աշխատանք

Գործնական քերականություն
1.     Կետերը փոխարինի՛ր ր կամ ռ տառով (հարկ եղած դեպքում օգտվի՛ր ուղղագրական բառարանից):

Ա.րծիվ, ա.ռյուծ, հու.ռթի, մ.րմու.ր, մա.րմար., մ.ռմ.ոց, փ.րփ.ել, բա.ռբա.րել, ա.րհամար.հել, բար.ձ, պառ.կել:

2.     Ընդգծված բառերը փոխարինի՛ր հոմանիշներով: Ընտրածդ բառերի գրությունը ճշտի՛ր բառարանի օգնությամբ:

Մի ցատկով բռնեց հանդուգնին:
Նոր վզկապը բաճկոնիդ հետ գեղեցիկ է դիտվում:
Ինչո՞ւ քամահրանքով նայեցիր ու դուրս եկար:
Սկսել էր փոշմանել, որ երեկոն անցկացրել էր տանը՝ ընկերներից հեռու:
Վերջապես մտավ մի մեծ դահլիճ:

3.     Կետերի փոխարեն գրի՛ր նախադասության մտքին համապատասխանող բառ՝ ընտրված ուղղագրական բառարանից:

Ուժեղ լինելու համար անհրաժեշտ է մշտապես կոփել մարմինը:
Նրա նոր վարդագույն վերնաշապիկ էր ու նորաձև փեշ:
Սիրում է ժամերով նստել տաք ավազին ու նայել ամպի լողացող պատառիկներին:
Հավաքած բոլոր փաստաթղթերն ու գրությունները դասավորեց ցղցապանակում, դրեց պահարանի մեջ:
կրիայ.ի նման մտել է պատյանի մեջ ու ոչինչ լսել չի ուզում:
Լավ լողորդի ու փրկարարի քn համբավը. մեր քաղաքից արդեն դուրս է եկել:
Վիրավոր գազանի գոչյուն.ն անտառում դեռ երկար լսվեց:

4.     Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:

Մարդատար գնացքը կարո՞ղ է քսանմեկ րոպեու.մ կտրել անցնել Ամերիկայի Միա.ց.յա.լ Նահանգները՝ Խաղաղ .օվկիա..նոսից մինչ. Ատլանտիդա..ն: Դա նույնիսկ ինքնաթիռով հնարավոր չէ.: Բայց ամերիկ.յան մի համալսարանի գիտնակա.նն.եր պնդում են, որ այդ մի.այ.ն իրագործելի է: Մի ագգային գիտաժողովում նրանք ստորերկր.յա. նոր փոխադրամիջ.ոցի նախագիծ են ներկա.ացրել:

Ակսել Բակունց <<Մթնաձոր>>


Կարդում, պատմել եք սովորում և գրավոր կատարում եք առաջին առաջադրանքը (առաջադրանքները տեքսի վերջում են, ուշադիր եղեք):

Комментариев нет:

Отправить комментарий