вторник, 1 декабря 2015 г.

30.11.2015
<<Նապաստակի մը օրագիրը>>-քննարկում

Լրացուցիչ աշխատանք

  • Կարդալ Համաստեղի «Նապաստակի մը օրագիրը» ամբողջությամբ։:
  • Ինքներդ կազմեք ձեր մեկ-երկու օրվա օրագիրը՝ վերնագրելով <<Իմ օրագիրը>>:  Ուշադրություն դարձրե՚ք.

  • օրվա հիշարժան պահերին
  • ամեն օրվա յուրահատուկ լինելուն
  • գրելաոճին
  • հումորին և երևակայությանը


30.11.15

Սիրելի օրագիր: Այսօր նոյեմբերի վերջին օրն է :Ես շատ ուրախ եմ , քանի որ կսկսի իմ ամենասիրելի եղանակը ՝ ձմեռը:
Ինչպես միշտ ես այսօր գնացել եմ  դպրոց: Դպրոցից հետո ես գնացի իմ քրոջ մոտ , իսկ հետո մենք միասին եկանք տուն: Մենք շատ իրար հետ խաղացինք և նա ինձ օգնեց դասերս պատրաստել:
Հետո մենք միասին նկարեցինք դիմանկար:
Այսօր իմ օրը շատ ուրախ էր  և ցանկանում եմ , որ բոլոր օրերը այսպես լավը լինեն:








Комментариев нет:

Отправить комментарий