01.12.2015
<<Նապաստակի մը օրագիրը>>-քննարկում
Գործնական քերականություն
I. Երկու տեքստերը համեմատի´ր և տարբերություններր գտի՛ր:
Ա. Դատավորր երկու մարդու վեճը պիտի լուծեր: Այդ մարդկանցից մեկն արդար էր, մյուսր՝ մեղավոր: Արդարը խեդճ էր, անպաշտպան ու բերանը փակ: Դրան հակառակ, մեղավորն ինչ մեղադրանք ասես քարե կարկուտի պես թափում էր արդարի գլխին: Մյուս կողմից՝ գեղեցիկ ու բնական խոսքերով մեծարում էր դատավորի ազնվությունն ու արդարամտությունը: Դատավորին էլ այդ շողոքորթությունը դուր էր գալիս: Այդ տեսնելով՝ արդարի տղան հորն ասաց.
- Ա´յ հեր, դատավորի մասին մի քաղցր խոսք էլ դո´ւ ասա:
- Լավ ասացիր,-ուրախացավ արդարը: Հետո բարձր ձայնով, որպեսզի դատավորը լսի, ավելացրեց.
- Դատավորն էշ չէ, որդիս, նա լավ գիտե՝ ո´վ է արդար, ո´վ՝ մեղավոր:
Բ. Դատավորը մի արդար և մի մեղավոր մարդու վեճ էր լուծում: Արդարը լուռ ու խեղճ էր, իսկ մեղավորը մեղադրանքեր էր թափում նրա գլխին և շողոքորթում դատավորին: Քանի որ վերջինիս դա դուր էր գալիս, որդու խորհրդով արդարն էլ որոշեց դատավորի մասին քաղցր խոսք ասել: Եվ բարձր ձայնով, որպեսզի դատավորը լսի, ասաց, որ դատավորը լավ գիտե՝ ո´վ է արդար, ո´վ՝ մեղավոր:
Առաջին տեքստում դատավորը սիրում էգովեստներ լսել իր հասցեին:Լրացուցիչ աշխատանքս
Ակսել Բակունց <<Մթնաձոր>>
Կարդում, պատմել եք սովորում և գրավոր կատարում եք առաջին առաջադրանքը (առաջադրանքները տեքսի վերջում են, ուշադիր եղեք):
Комментариев нет:
Отправить комментарий