(02.12.2015, 6-3,
6-4 դասարաններ)
Դասարանում
Գործնական
քերականություն
I. Երկու տեքստերը համեմատի´ր և տարբերություններր գտի՛ր:
Ա. Դատավորր երկու մարդու վեճը պիտի լուծեր: Այդ մարդկանցից մեկն արդար էր, մյուսր՝ մեղավոր: Արդարը խեդճ էր, անպաշտպան ու բերանը փակ: Դրան հակառակ, մեղավորն ինչ մեղադրանք ասես քարե կարկուտի պես թափում էր արդարի գլխին: Մյուս կողմից՝ գեղեցիկ ու բնական խոսքերով մեծարում էր դատավորի ազնվությունն ու արդարամտությունը: Դատավորին էլ այդ շողոքորթությունը դուր էր գալիս: Այդ տեսնելով՝ արդարի տղան հորն ասաց.
- Ա´յ հեր, դատավորի մասին մի քաղցր խոսք էլ դո´ւ ասա:
- Լավ ասացիր,-ուրախացավ արդարը: Հետո բարձր ձայնով, որպեսզի դատավորը լսի, ավելացրեց.
- Դատավորն էշ չէ, որդիս, նա լավ գիտե՝ ո´վ է արդար, ո´վ՝ մեղավոր:
Բ. Դատավորը մի արդար և մի մեղավոր մարդու վեճ էր լուծում: Արդարը լուռ ու խեղճ էր, իսկ մեղավորը մեղադրանքեր էր թափում նրա գլխին և շողոքորթում դատավորին:
Քանի որ վերջինիս դա դուր էր գալիս, որդու խորհրդով արդարն էլ որոշեց դատավորի մասին քաղցր խոսք ասել: Եվ բարձր ձայնով, որպեսզի դատավորը լսի, ասաց, որ դատավորը լավ գիտե՝ ո´վ է արդար, ո´վ՝ մեղավոր:
Առաջին տեքստում դատավորը
սիրում էր գովեստներ լսել իր հասցեին , իսկ արդար
մարդու հայրը հիմար էր: Երկրորդ տեքստում այդպիսի բան չկար:
II. Տրված հետևություններից ո՞րն Է (որո՞նք են) տեքստին համապատասխանում: Ընտրությունդ պատճառաբանի´ր:
Մի տղա սենյակում թռչկոտում Էր: Ծունկը սեղանին դիպավ ու ցավեց: Տղան բարկացած ճչաց,
- Զզվելի´ սեղան:
Նույն օրը տղայի հայրը նրան խոստացել Էր հետաքրքիր նկարներով ամսագիր բերել, բայց մոռացհլ Էր: Ու տղան լաց եղավ: Հայրը բարկացած գոռաց.
- Զզվելի´ տղա:
Ոչ մեկը չնկատեց, թե սեղանն ինչքա՜ն գոհ Էր:
Հետևություններ.
1. Երբ անմեղ մարդուն մեղադրում, նեղացնում են, այդ մեղադրանքն ինչ-որ ձևով վերադառնում Է մեղադրողին:
2. Ամեն մարդ պիտի իր պարտականությունները կատարի՝ աոանց ուրիշներին նեղացնելու:
3. Մարդու բախտը որ չի բերում, բոլորը նրան նեղացնում են ու հետն Էլ հենց նրան են մեղադրում, եթե ինչ-որ բան այնպես չի լինում:
4. Եթե մարդ ինչ-որ մեկի հանդեպ իրեն մեղավոր Է զգում, նրա համար այդ մեկի արցունքները հանդուրժելը ավելի դժվար Է:
5. Մարդը մարդու հհտ երբեմն իրի նման Է վարվում:
6. Մարդը իրերի հետ էլ պիտի զգույշ վարվի: Գուցե նրանք էլ են ցավ զգում անարդար վերաբերմունքից:
7.
Կամակորությունը մարդու ամենավատ գծերից Է: Դրան դիմանալը շատ դժվար է:
Հետևություն համար 1
III.
Հետևյալ բառերը գործածելով՝ պատմություն հորինեք։
Պառկել, հագուստ, միմյանց, ճամփա, ամենօրյա, խաբել,
հաղթանակ, ճանապարհ, մյուս, միմիայն։
Լրացուցիչ աշխատանք
Գործնական քերականություն
1. Կետերը փոխարինի՛ր ր կամ ռ տառով (հարկ եղած դեպքում օգտվի՛ր ուղղագրական բառարանից):
Ա.րծիվ, ա.ռյուծ, հու.ռթի, մ.րմու.ր, մա.րմար., մ.ռմ.ոց, փ.րփ.ել, բա.ռբա.րել, ա.րհամար.հել, բար.ձ, պառ.կել:
2. Ընդգծված բառերը փոխարինի՛ր հոմանիշներով: Ընտրածդ բառերի գրությունը ճշտի՛ր բառարանի օգնությամբ:
Մի ցատկով բռնեց հանդուգնին:
Նոր վզկապը բաճկոնիդ հետ գեղեցիկ է դիտվում:
Ինչո՞ւ քամահրանքով նայեցիր ու դուրս եկար:
Սկսել էր փոշմանել, որ երեկոն անցկացրել էր տանը՝ ընկերներից հեռու:
Վերջապես մտավ մի մեծ դահլիճ:
3. Կետերի փոխարեն գրի՛ր նախադասության մտքին համապատասխանող բառ՝ ընտրված ուղղագրական բառարանից:
Ուժեղ լինելու համար անհրաժեշտ է մշտապես կոփել մարմինը:
Նրա նոր վարդագույն վերնաշապիկ էր ու նորաձև փեշ:
Սիրում է ժամերով նստել տաք ավազին ու նայել ամպի լողացող պատառիկներին:
Հավաքած բոլոր փաստաթղթերն ու գրությունները դասավորեց ցղցապանակում, դրեց պահարանի մեջ:
կրիայ.ի նման մտել է պատյանի մեջ ու ոչինչ լսել չի ուզում:
Լավ լողորդի ու փրկարարի քn համբավը. մեր քաղաքից արդեն դուրս է եկել:
Վիրավոր գազանի գոչյուն.ն անտառում դեռ երկար լսվեց:
4. Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:
Մարդատար գնացքը կարո՞ղ է քսանմեկ րոպեու.մ կտրել անցնել Ամերիկայի Միա.ց.յա.լ Նահանգները՝ Խաղաղ .օվկիա..նոսից մինչ. Ատլանտիդա..ն: Դա նույնիսկ ինքնաթիռով հնարավոր չէ.: Բայց ամերիկ.յան մի համալսարանի գիտնակա.նն.եր պնդում են, որ այդ մի.այ.ն իրագործելի է: Մի ագգային գիտաժողովում նրանք ստորերկր.յա. նոր փոխադրամիջ.ոցի նախագիծ են ներկա.ացրել:
Կարդում, պատմել եք սովորում և գրավոր
կատարում եք առաջին առաջադրանքը (առաջադրանքները տեքսի վերջում
են, ուշադիր եղեք):
Комментариев нет:
Отправить комментарий